4 Haziran 2012 Pazartesi

Kızla ilk buluşmada yapılması gerekenler

Kızla ilk buluşmada yapılması gerekenler

Kızla tanışma sözleri başlıklı yazımızda yine bu konu ile ilgili bilgiler vermiştik. Bu yazıda kaldığımız yerden devam edeceğiz.

 Birçok erkeğin sıkıntı çektiği bir konudur. Özellikle tecrübesiz ise kızla ilk buluşmada yapılması gerekenler, kızla ilk tanışmada neler konuşulur gibi konularda tam bir şaşkın ördek pozisyonundadır..

 İnsan o pozisyonda gerçekten kendini çok çaresiz hisseder değil mi?



Aslında bu gayet normal bir durumdur. Kimse bir anda tatlı ustası olmadığı gibi bir anda da nerede ne yapacağının uzmanı olamaz ki kızla ilk tanışmada neler konuşulur bunu tam olarak bilsin..

Bir kızla ilk buluşma,bir bayanla ilk tanışma gibi konularda birçok şey söylenebilir ama açıkçası bu konuda ben haddimi bilip sizi konunun uzmanına yönlendirmek istiyorum.

Konunun uzmanını tanıdığınızda kızla ilk buluşmada yapılması gerekenlerden tutun sonrasında neler yapacağınıza kadar hemen herşeyi öğrenebileceksiniz.

Örneğin uzmandan bir alıntı paylaşım sizinle:

 Merhaba ricci bi kızvar evlenmeyi düşündüğüm ama tanıştık kahve içme teklifi ettim ama olmaz dedi senden yardım bekliyorum.

bir bayanla ilk tanışma
YORUMUM:

Daha en başta "evlenmeyi düşünüyorum" mentalitesiyle olaya yaklaşmak bizim için çok zararlı.

Çünkü bu bizim üzerimizde sadece gereksiz ve büyük bir beklenti ve baskı oluşturur.

Ve her düşüncemiz anında hareketlerimize, vücut dilimize, halimize tavrımıza söylediklerimize yansır.

Bunun yerine şöyle düşünmek en güzeli: Dışarıdan güzel görünen bu kızın acaba karakteride güzel mi ve BANA UYGUN MU diye düşünerek bir kızla tanışmaya gitmek çok daha yapıcı sonuçlar doğurur.

Çıkma teklifi düşünceside bir o kadar zararlı aslında, bunun yerine "davet etmeliyiz" Çıkma teklifi yaptığın da karşındakinin iznini ararsın ama gerçek bir erkek, lider erkek yönlendirir, işte bu yüzden teklif yerine davet etmelisin eğlenceli bir aktiviteye.
Daha bunun gibi nice garantili dersler ile uzmanından bir kıza karşı nasıl davranacağınla ilgili tüm dersleri alabilirsin.

    Bunun için yapman gereken tek şey  BURAYA tıklamak!

Aramalar:kızla ilk tanışmada neler konuşulur,bir kızla ilk buluşma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder